2012. május 28.

Epertorta

Eperföldön jártunk, lekvárt főztünk és egy egyszerű epertorta is készült. Semmi fakszni, sok tejszín és édes eper.


A recept:
4 tojásból piskótát sütöttem egy 20 cm-es sütőformában, ketté vágtam. 8 dl tejszínt 1,5 tk zselatinnal  és 8 ek. porcukorral felvertem, kb 2 dl-t félretettem.A többihez úgy 30 dkg kis kockára vágott epret kevertem. Az egyik piskótát megkentem egy kis maradék erdeigyümölcs pürével, majd az epres krémet a két piskótalap közé töltöttem. A torta oldalát  ezzel a technikával díszítettem. Tetejét friss eperrel , virágokkal és kézzel festett csokikorongokkal dekoráltam.
Hogy tetszik?

9 comments:

marisz57 írta...

Szép és biztos finom volt!

Anazar írta...

Nagyon bájos díszítés!

Konyhavirtuóz írta...

Szép. Meg a tortatál is! :)

Kata írta...

Hogy tetszik? hát nagyon!:))))

Nyammm írta...

Gyönyörű:)

pankatorta írta...

Gratulálok! Csodás ez a tortád is, mint mindig:)!

Csilla Zelkó írta...

csodaszép és biztos finom is!

tejszínhab írta...

Olyan bájos ez a kis torta! Végre nem egy "sablonos" eper díszítés :)

Orsi írta...

Köszönöm Tejszínhab! Ez az eper torta nekem is nagy kedvencem :)

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena