2010. október 23.

1 ízvilág 3 forma

Kávé-csoki. Bevallom őszintén kezdek kávé függő lenni.Nem merem leírni napi hány kávét iszom,de szolgáljon mentségemül,hogy tényleg nem (csak) azért iszom,hogy frissítsen,hanem mert imádom. Így nagyon szeretem a kávés-csokit,a kávés fagyit és a kávés sütiket is.Így jött az íz kombináció. Aztán arra jutottam,hogy mostanában semmi izgalmasat nem alkottam,úgyhogy feladtam magamnak a labdát . Így ezt a desszertet most háromféleképpen készítettem: hagyományos szeletként,shot-ként és ...hát mondjuk matekfaktos módra. Most végre elégedett vagyok,ízre is nagyon jó és a kivitelezés is tetszik.Végre,végre... Viszont pontos receptet nem hoztam,egy csomó mindent nem mértem,ezért nem is próbálom találgatni a mennyiségeket.Azért kb.hogy miből áll:
  • kakaós vajas piskóta
  • csoki vajjal és keksz morzsával
  • csoki mousse
  • kávés mogyorós keksz( ez a keksz 2 maréknyi törökmogyoróval és 1 kk. instant kávéval,fahéj nélkül)
  • kávé szirup
  • csoki glazúr
  • csoki dekoráció,keksz morzsa
  • kakaós piskóta
  • csoki mousse
  • kávé mousse
  • tejszín
  • keksz
  • kakaós piskóta
  • csoki vajjal keksz morzsával
  • csoki mousse 1 csepp glazúrral
  • kávé mousse
  • csoki dekor
Na kinek mi a kedvence?

9 comments:

Mágnes Dóra írta...

Hú de jól néz ki! Én is kávéfüggő vagyok, szóval ezt ki kell próbálnom.

Felhőlány írta...

Mindhárom nagyon jól néz ki! Én a poharasat választanám... :)

ZsóFakanál írta...

Szia!
Tetszik a blogod, ezért ha elfogadod, megajándékozlak egy Kreatív Blogger Díjjal! A részletek a blogomon közzétéve! Üdv
Zsófakanál

Ildy írta...

A kávé nálam is favorit. Az első, az a nagyon csokis tetejű most ide varázsolódhatna!

Csibe írta...

Milyen gyönyörűségesek!

Ottis írta...

Hát nehéz lenne választani!Bármelyik jöhet nekem .-)

Zsiri írta...

Nem tudok, és szerintem képtelenség is választani :) Mind csodálatos!

édesem írta...

egyértelműen a harmadik a kedvenc :-)

Orsi írta...

Köszönöm mindenkinek!
édesem,nekem is a 3. a favorit. :)

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena